Nowoczesna wielokanałowa platforma komunikacji, oparta na niezawodnej infrastrukturze teleinformatycznej.
Obsługa banków, akceptantów POS, eCommerce, posiadaczy kart płatniczych oraz fintechów 24/7 przez cały rok
Komunikacja telefoniczna, internetowa lub SMS
Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych
Wielokanałowa obsługa klienta 24/7
Doświadczeni specjaliści Contact Center, obsługujący ponad pół miliona kontaktów rocznie, odpowiadają na zapytania klientów banku całą dobę przez 365 dni w roku.
Obsługa infolinii
Pomoc przy zastrzeganiu kart
Wsparcie obsługi bankowości elektronicznej
Udzielanie bieżących informacji o rachunkach, kartach itp.
Obsługa reklamacji
Połączenie z siecią VISA i Mastercard
Funkcje platformy technologicznej Contact Center
Agent Contact Center
Aplikacja do uwierzytelnia agenta w systemie.
Centrala IP PBX
Dostęp do rejestru rozmów, z możliwością filtrowania według różnych kryteriów.
Moduł Supervisor
Możliwość śledzenia m.in. liczby aktywnych konsultantów, klientów oczekujących na obsługę i odrzuconych połączeń.
Nagrywanie rozmów
Możliwość odsłuchu nagrań, podsłuchu w czasie rzeczywistym oraz aktywnego wsparcia konsultanta przez specjalistę podczas prowadzonej rozmowy.
Generator raportów
Umożliwia szybkie tworzenie statystyk niezbędnych do kontroli jakości obsługi i przygotowania działań marketingowych.
Moduł kampanii
Umożliwia precyzyjne ustalenie czasu trwania kampanii oraz pełen monitoring raportów ilościowych i jakościowych.
Dodatkowe usługi
Badania rynku B2B i B2C
Oferujemy badania rynku oparte na najnowocześniejszych technologiach, które obejmują dobór metodologii i próby, budowę kwestionariusza i skryptu, realizację wywiadów telefonicznych, opracowanie raportu i rekomendacje działań.
Kampanie marketingowe
Wdrażamy kampanie obejmujące marketing wychodzący (outbound), jak i przychodzący (inbound), w oparciu o dostarczoną lub dopasowaną bazę danych. Kampanie skutecznie wyszukują nowych klientów i efektywnie promują oferowane produkty i usługi.
Dowiedz się więcej
3D Secure
Zabezpieczanie płatności online dzięki wykorzystaniu dodatkowych metod autoryzacji.
Więcej
Bezpieczeństwo
Najlepsze praktyki i najwyższe standardy bezpieczeństwa urządzeń, systemów informacji i
procedur.
Więcej
KYC + AML
Realizacja procedur w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu
Więcej
Metody płatności
Obsługa najnowocześniejszych metod płatności internetowych w terminalach POS i bankomatach.
Więcej
Monitoring
Stały monitoring systemów i sieci, celem identyfikacji zagrożeń bezpieczeństwa transakcji.
Więcej
Rozliczenia
Pełna obsługa procesów back-office'owych i rozliczeniowych oraz rozliczenie transakcji
ATM, REC i POS.
Więcej