Contact Center

 

Contact Center

Nowoczesna wielokanałowa platforma komunikacji, oparta na niezawodnej infrastrukturze teleinformatycznej.
  • Obsługa banków, akceptantów POS, eCommerce, posiadaczy kart płatniczych oraz fintechów 24/7 przez cały rok
  • Komunikacja telefoniczna, internetowa lub SMS
  • Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych

Wielokanałowa obsługa klienta 24/7

Doświadczeni specjaliści Contact Center, obsługujący ponad pół miliona kontaktów rocznie, odpowiadają na zapytania klientów banku całą dobę przez 365 dni w roku.
  • Obsługa infolinii
  • Pomoc przy zastrzeganiu kart
  • Wsparcie obsługi bankowości elektronicznej
  • Udzielanie bieżących informacji o rachunkach, kartach itp.
  • Obsługa reklamacji
  • Połączenie z siecią VISA i Mastercard

Funkcje platformy technologicznej Contact Center

Agent Contact Center

Aplikacja do uwierzytelnia agenta w systemie.

Centrala IP PBX

Dostęp do rejestru rozmów, z możliwością filtrowania według różnych kryteriów.

Moduł Supervisor

Możliwość śledzenia m.in. liczby aktywnych konsultantów, klientów oczekujących na obsługę i odrzuconych połączeń.

Nagrywanie rozmów

Możliwość odsłuchu nagrań, podsłuchu w czasie rzeczywistym oraz aktywnego wsparcia konsultanta przez specjalistę podczas prowadzonej rozmowy.

Generator raportów

Umożliwia szybkie tworzenie statystyk niezbędnych do kontroli jakości obsługi i przygotowania działań marketingowych.

Moduł kampanii

Umożliwia precyzyjne ustalenie czasu trwania kampanii oraz pełen monitoring raportów ilościowych i jakościowych.

Dodatkowe usługi

Badania rynku B2B i B2C

Oferujemy badania rynku oparte na najnowocześniejszych technologiach, które obejmują dobór metodologii i próby, budowę kwestionariusza i skryptu, realizację wywiadów telefonicznych, opracowanie raportu i rekomendacje działań.

Kampanie marketingowe

Wdrażamy kampanie obejmujące marketing wychodzący (outbound), jak i przychodzący (inbound), w oparciu o dostarczoną lub dopasowaną bazę danych. Kampanie skutecznie wyszukują nowych klientów i efektywnie promują oferowane produkty i usługi.

Dowiedz się więcej

3D Secure

Zabezpieczanie płatności online dzięki wykorzystaniu dodatkowych metod autoryzacji. Więcej

Bezpieczeństwo

Najlepsze praktyki i najwyższe standardy bezpieczeństwa urządzeń, systemów informacji i procedur. Więcej

KYC + AML

Realizacja procedur w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu Więcej

Metody płatności

Obsługa najnowocześniejszych metod płatności internetowych w terminalach POS i bankomatach. Więcej

Monitoring

Stały monitoring systemów i sieci, celem identyfikacji zagrożeń bezpieczeństwa transakcji. Więcej

Rozliczenia

Pełna obsługa procesów back-office'owych i rozliczeniowych oraz rozliczenie transakcji ATM, REC i POS. Więcej