Rozwiązania

Contact Center

Nowoczesna wielokanałowa platforma komunikacji, oparta na niezawodnej infrastrukturze teleinformatycznej.

  • Obsługa banków, akceptantów POS, eCommerce, posiadaczy kart płatniczych oraz fintechów 24/7 przez cały rok
  • Komunikacja telefoniczna, internetowa lub SMS
  • Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych
contact-center

Wielokanałowa obsługa klienta 24/7

Doświadczeni specjaliści Contact Center, obsługujący ponad pół miliona kontaktów rocznie, odpowiadają na zapytania klientów banku całą dobę przez 365 dni w roku.

  • Obsługa infolinii
  • Wsparcie obsługi bankowości elektronicznej
  • Obsługa reklamacji
  • Pomoc przy zastrzeganiu kart
  • Udzielanie bieżących informacji o rachunkach, kartach itp.
  • Połączenie z siecią VISA i Mastercard

Funkcje platformy technologicznej Contact Center

  • agent contact center

    Agent Contact Center

    Aplikacja do uwierzytelnia agenta w systemie.

  • centrala ip pbx

    Centrala IP PBX

    Dostęp do rejestru rozmów, z możliwością filtrowania według różnych kryteriów.

  • moduł supervisor

    Moduł Supervisor

    Możliwość śledzenia m.in. liczby aktywnych konsultantów, klientów oczekujących na obsługę i odrzuconych połączeń.

  • Nagrywanie rozmów

    Możliwość odsłuchu nagrań, podsłuchu w czasie rzeczywistym oraz aktywnego wsparcia konsultanta przez specjalistę podczas prowadzonej rozmowy.

  • Generator raportów

    Umożliwia szybkie tworzenie statystyk niezbędnych do kontroli jakości obsługi i przygotowania działań marketingowych.

  • moduł kampanii

    Moduł kampanii

    Umożliwia precyzyjne ustalenie czasu trwania kampanii oraz pełen monitoring raportów ilościowych i jakościowych.

Dodatkowe usługi

badania rynku b2b i b2c

Badania rynku B2B i B2C

Oferujemy badania rynku oparte na najnowocześniejszych technologiach, które obejmują dobór metodologii i próby, budowę kwestionariusza i skryptu, realizację wywiadów telefonicznych, opracowanie raportu i rekomendacje działań.

Kampanie marketingowe

Wdrażamy kampanie obejmujące marketing wychodzący (outbound), jak i przychodzący (inbound), w oparciu o dostarczoną lub dopasowaną bazę danych. Kampanie skutecznie wyszukują nowych klientów i efektywnie promują oferowane produkty i usługi.

Powiązane

  • płatności online

    Płatności Online

    Kompleksowe rozwiązania w obszarze płatności on-line dotyczące przetwarzania transakcji oraz procesów back-office.

    Więcej
  • terminale

    Terminale POS

    Terminal aplikacyjny, który umożliwia akceptację płatności zbliżeniowych bezpośrednio na smartfonach.

    Więcej
  • karty płatnicze

    Wydawnictwo i obsługa kart płatniczych

    Całościowa obsługa cyklu
    życia kart płatniczych.

    Więcej
  • bankomaty

    Bankomaty i recyclery

    Usługi związane ze sprzedażą, instalacją, serwisem i obsługą bankomatów oraz procesowaniem transakcji.

    Więcej