Rozwiązania
Contact Center
Nowoczesna wielokanałowa platforma komunikacji, oparta na niezawodnej infrastrukturze teleinformatycznej.
- Obsługa banków, akceptantów POS, eCommerce, posiadaczy kart płatniczych oraz fintechów 24/7 przez cały rok
- Komunikacja telefoniczna, internetowa lub SMS
- Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych

Wielokanałowa obsługa klienta 24/7
Doświadczeni specjaliści Contact Center, obsługujący ponad pół miliona kontaktów rocznie, odpowiadają na zapytania klientów banku całą dobę przez 365 dni w roku.
- Obsługa infolinii
- Wsparcie obsługi bankowości elektronicznej
- Obsługa reklamacji
- Pomoc przy zastrzeganiu kart
- Udzielanie bieżących informacji o rachunkach, kartach itp.
- Połączenie z siecią VISA i Mastercard
Funkcje platformy technologicznej Contact Center
Dodatkowe usługi
Badania rynku B2B i B2C
Oferujemy badania rynku oparte na najnowocześniejszych technologiach, które obejmują dobór metodologii i próby, budowę kwestionariusza i skryptu, realizację wywiadów telefonicznych, opracowanie raportu i rekomendacje działań.
Kampanie marketingowe
Wdrażamy kampanie obejmujące marketing wychodzący (outbound), jak i przychodzący (inbound), w oparciu o dostarczoną lub dopasowaną bazę danych. Kampanie skutecznie wyszukują nowych klientów i efektywnie promują oferowane produkty i usługi.