Kariera w ITCARD
Nowoczesne płatności zrewolucjonizowały nasze życie, wpływając na rozwój eCommerce czy pozwalając płynnie działać platformom online’owym i aplikacjom mobilnym. Dziś branża płatności to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki, wykorzystujący najnowsze zdobycze technologiczne. Jesteśmy liderem na rynku płatności, wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, aby nadać kierunek branży płatności. Pracujemy z największymi graczami w tej branży. Jeśli tak jak my lubisz wyzwania, chcesz nadać kierunek swojej karierze, współpracować z ekspertami i zdobyć cenne doświadczenie – dołącz do nas!

TEAM ITCARD!
Za każdym sukcesem naszej firmy stoją ludzie – nasi pracownicy! To dzięki ich działaniom, zaangażowaniu i motywacji każdego dnia rozwijamy się i zmierzamy do wspólnego celu. Wyznajemy wspólne wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Stawiamy na pracę zespołową, partnerskie relacje, indywidualne podejście i elastyczny model pracy. Poszukujemy osób takich, jak my – otwartych, pełnych pasji i zaangażowanych! W ITCARD masz realny wpływ na swoją pracę i realizowane projekty. Cenimy sobie proaktywność i zaangażowanie naszych pracowników oraz doceniamy ich inicjatywy. W pełni wykorzystujemy potencjał naszego zespołu, tworząc wewnętrzny rynek pracy. Stały rozwój ITCARD i szerokie portfolio oferowanych usług oraz rozwiązań pozwala mierzyć się z nowymi wyzwaniami, oraz rozwijać się w różnych obszarach.
Na co możesz liczyć z naszej strony?
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie, bo chcemy dbać o Twoje zdrowie.
Świadczenia prorodzinne w postaci m.in. dodatków finansowych czy wyprawki dla każdego dziecka oraz konkursów i pikników rodzinnych.
Ubezpieczenie na życie, aby zapewnić bezpieczeństwo Tobie i Twoim najbliższym.
Pomoc socjalną na wypadek niespodziewanych sytuacji losowych, w postaci pożyczek pracowniczych, zapomóg i finansowania przeprowadzki.
Elastyczny system pracy w trybie hybrydowym – częściowo w naszym nowoczesnym i wygodnym biurze, częściowo zaś w lokalizacji, którą wybierzesz.
Nagrody i premie – przyznawane miesięcznie lub rocznie, także premie uznaniowe i nagrody jubileuszowe.
Wsparcie Twojego rozwoju poprzez kursy językowe i szkolenia specjalistyczne, udział w konferencjach branżowych, a także finansowanie zakupu literatury specjalistycznej.
Inicjatywy związane z nauką zdrowego odżywiania, bilety do kina, fotele do masażu w biurze oraz imprezy integracyjne.
Otwarte rekrutacje
-
Recepcjonista/Recepcjonistka (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i obsługa recepcji;
- Współpraca z Zarządem;
- Przyjmowanie gości oraz interesantów firmy;
- Odbieranie telefonów i udzielanie informacji interesantom;
- Przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji wraz z jej ewidencjonowaniem;
- Prowadzenie elektronicznego rejestru faktur;
- Koordynacja obiegu dokumentów;
- Zarządzanie obiegiem informacji między zwierzchnikami, a pozostałymi pracownikami;
- Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych na spotkania organizowane w warszawskim biurze oraz organizacja tych spotkań;
- Zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do jego funkcjonowania (spożywcze, biurowe, higieniczne, i inne) oraz kontrola ich stanu;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych: a. obsługa kurierska, b. obsługa pocztowa, c. serwisanci, d. serwis sprzątający, e. administracja budynku;
- Organizowanie podróży, wyjazdów i spotkań służbowych;
- Dbanie o biuro oraz jego otoczenie;
- Ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi;
Nasze wymagania
- Komunikatywność i otwartość, wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy;
- Zaangażowanie i chęć nauki;
- Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów;
- Odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Doba znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Aplikuj na stanowisko: Recepcjonista/Recepcjonistka (Warszawa)
-
Młodsza Księgowa/Księgowa (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Twój zakres obowiązków
- Analiza, weryfikacja, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych;
- Księgowanie faktur kosztowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych;
- Uzgadnianie stanów magazynowych;
- Analiza i uzgadnianie sald kont;
- Udział w zamknięciu miesiąca i roku;
- Udział w planowaniu budżetu oraz opracowywanie prognoz finansowych w ujęciu produktowym;
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla Zarządu oraz dyrekcji;
- Przygotowywanie danych dla audytora zewnętrznego zgodnie z zapotrzebowaniem;
- Współpraca z administratorami technicznymi systemu finansowo-księgowego;
- Archiwizacja dokumentów;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne, matematyczne lub pokrewne;
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Znajomość przepisów podatkowych;
- Znajomość zasad rachunkowości;
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy;
- Zdolności analityczne;
- Samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone obowiązki;
Mile widziane
- Znajomość systemu eNova;
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Aplikuj na stanowisko: Młodsza Księgowa/Księgowa (Warszawa)
-
AML Officer (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie zgodności działalności krajowej instytucji płatniczej z przepisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML/CFT);
- Opracowywanie oraz wdrażanie rozwiązań umożliwiających wykonywanie przez spółkę obowiązków wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz finansowania terroryzmu;
- Pełnienie funkcji MLRO w krajowej instytucji płatniczej;
- Nadzór i kontrola procesów związanych z AML;
- Identyfikacja oraz cykliczna ocena ryzyka związanego z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, odnoszącego się do działalności krajowej instytucji płatniczej;
- Monitorowanie oraz udział we wdrażaniu zmian prawnych mających wpływ na działalność krajowej instytucji płatniczej, w obszarze AML/CFT;
- Przygotowywanie i realizacja zawiadomień do GIIF;
- Wspieranie zespołu przeciwdziałania nadużyciom oraz zespołu analityków KYC w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz opracowywaniu rozwiązań w zakresie mitygacji ryzyka AML/CFT;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe;
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze AML/CFT;
- Doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu rozwiązań umożliwiających prawidłowe wykonanie obowiązków nałożonych na instytucje obowiązane;
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz stanowisk i komunikatów organów nadzoru;
- Praktyczna znajomość przepisów ustawy o usługach płatniczych oraz otoczenia regulacyjnego instytucji płatniczych;
- Umiejętność logicznego myślenia;
- Komunikatywność i elastyczność w działaniu;
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających bardzo dobrej organizacji czasu pracy;
- Samodzielność i zaangażowanie;
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w banku lub krajowej instytucji płatniczej;
- Dobra znajomość produktów i usług płatniczych;
Aplikuj na stanowisko: AML Officer (Warszawa)
-
IT Operations Specialist (Warszawa, Łomża)
Zobacz szczegóły
Twój zakres obowiązków
- Monitoring usług świadczonych przez Grupę ITCARD; w tym aplikacji i systemów, infrastruktury i sieci również w zakresie bezpieczeństwa;
- Przeprowadzanie analizy, oceny oraz badanie ostrzeżeń i błędów generowanych przez systemy IT, aplikacje i elementy infrastruktury;
- Obsługa awarii oraz koordynowanie procesu ich usuwania, a także skutków jakie powstały;
- Wykonywanie, monitorowanie oraz koordynowanie prac utrzymaniowych;
- Monitorowanie oraz raportowanie SLA;
- Obsługa systemów produkcyjnych i testowych na poziomie operatora;
- Zarządzanie bazą zasobów IT (Asset Management);
- Praca w systemie zmianowym 24/7 (6-14 /14-22 /22-6 /8-14).
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, studenci/absolwenci na ostatnim roku studiów mile widziani;
- Znajomość technologii informatycznych nie jest Ci obca ;
- Znajomość SQL, bazy Oracle, MSSQL;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Chęć ciągłego rozwoju i zdobywania wiedzy;
- Odpowiedzialność za rezultat;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność pisania skryptów bash;
- Znajomość języka Python.
To oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowej bądź zdalnej;
- Płatne wolne dni przy B2B;
- Szkolenia z zakresu obsługi sprzętu, aplikacji i systemów wsparcia;
- Pakiet benefitów (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport);
- Wysokiej jakości narzędzia do pracy;
- Praca w zespole otwartym na współpracę i wymianę doświadczeń;
Aplikuj na stanowisko: IT Operations Specialist (Warszawa, Łomża)
-
IT Application Manager (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Twój zakres obowiązków
- Administrowanie aplikacjami back office w obszarze transakcji płatniczych;
- Planowanie rozwoju, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
i funkcjonalności; - Współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju;
- Zarządzanie zmianami w aplikacji: projektowanie/zgłaszanie/testowanie/nadzór instalacji nowych funkcjonalności zgodnie z PCI DSS;
- Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem systemów przetwarzania;
- Obsługa incydentów w systemie i awarii zgodnie z obowiązującymi modelami i procedurami;
- Wsparcie użytkowników w ramach II Linii;
- Zapewnienie wymaganych poziomów dostępności;
- Współpraca z pozostałymi jednostkami ITCARD;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek informatyka);
- Minimum rok doświadczenia w administracji baz danych Oracle i/lub MSSQL;
- Podstawowe umiejętność programowania pozwalająca na automatyzację procesów
i tworzenie skryptów; - Znajomość zagadnień dotyczące konfiguracji sieci;
- Wysoko rozwinięte umiejętności techniczne;
- Tworzenie i praca z dokumentacją techniczną;
- Zaangażowanie w pracę oraz kreatywność;
- Odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
- Chęć ciągłego rozwoju i doskonalenia zawodowego;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Mile widziane- Znajomość PCI DSS;
- Znajomość zagadnienia dotyczącego processingu transakcji w organizacjach płatniczych VISA/MC: Authorization, Clearing and Settlement.
Aplikuj na stanowisko: IT Application Manager (Warszawa)
-
Manager Projektu (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Twój zakres obowiązków
- Bieżące nadzorowanie i zarządzanie realizowanymi projektami.
- Gromadzenie i analizowanie wymagań projektowych oraz powoływanie i nadzorowanie zespołów projektowych
- Analizowanie i szacowanie kosztów realizacji projektów.
- Kontrola realizacji budżetu projektu.
- Kontakty z dostawcami produktów i usług oraz nadzór nad dostarczanymi rozwiązaniami.
- Prowadzenie projektów z organizacjami płatniczymi Visa/Mastercard, bankami oraz klientami ITCARD,
- Ocena i zarządzanie ryzykiem projektowym.
- Prowadzenie dokumentacji projektowej i procesowej, dokumentowanie wykonanych prac.
- Stałe identyfikowanie potrzeb biznesowych, integracja procesów i narzędzi wspierających realizację projektów.
- Wdrażanie nowych usługi i produktów dla przyszłych i obecnych klientów.
- Prawidłowy i płynny przepływ informacji pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w ramach Grupy Kapitałowej ITCARD.
Nasze wymagania
- Co najmniej 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w prowadzeniu wielu projektów jednocześnie;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Dobrą organizacja pracy własnej oraz samodzielność;
- Odpowiedzialność za swoje zadania;
- Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz zarządzania swoim czasem w pracy wielozadaniowej;
- Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
- A do tego potrafisz efektywnie współpracować w otoczeniu zdalnym i jesteś otwarty na nowe wyzwania to szukamy właśnie Ciebie!
Aplikuj na stanowisko: Manager Projektu (Warszawa)
Droga do ITCARD
Oprócz rozmowy kwalifikacyjnej możemy zaprosić Cię na testy wiedzy, testy językowe lub assessment center.
Na pokładzie
Wchodząc na pokład ITCARD będziesz wdrażana/y do organizacji i przygotujesz się do pracy w naszej firmie.
- Pomoże Ci w tym przydzielony specjalnie dla Ciebie opiekun wdrożeniowy.
- Twój szef na bieżąco będzie przekazywał Ci feedback na temat Twojej pracy, uwzględniając obszary do rozwoju.
- W ramach edukacji wewnętrznej nasz team przekaże Ci informacje niezbędne do pracy.


Healthy living
Od 6 lat prowadzimy zintegrowane działania edukacyjne oraz zachęcające do aktywności fizycznej, wypoczynku, racjonalnego żywienia oraz utrzymania równowagi między pracą zawodową a życiem osobistym. Zasada work life balance jest dla nas ważna. W ramach Projektu co roku organizujemy konkurs ITCARD Fighters oraz wydarzenia związane ze zdrowym stylem życia, dbamy o nasz rozwój oraz zdrowie mentalne. Wspieramy również zainteresowania i pasje naszych pracowników.
Friendly Workplace
W 2021 i 2022 roku otrzymaliśmy wyróżnienie, które jest dowodem, że warto z nami pracować. Dwa lata z rzędu jesteśmy bowiem w gronie najlepszych pracodawców w Polsce.
Marka Pracodawcy.pl nagradza te firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań.
